Obchodní podmínky, cena a způsob doručení, GDPR

Cena a způsob doručení

- zboží na dobírku nezasíláme
- možnost rezervace objednávek /max.14 dní, jedno poštovné/

Stačí pouze napsat do poznámky REZERVACE  7dní, 14dní apod. Na konci rezervace bude zaslán přehled objednávek a součet s jedním poštovným.

OSOBNÍ ODBĚR NA VÝDEJNĚ                                                       zdarma
platba v hotovosti                                          
/Frýdlantská 1296, Praha 8-Kobylisy/
PONDĚLÍ     13 - 17HOD
SOBOTA      10 - 12 hod

OSOBNÍ ODBĚR NA E-SHOP PROVOZOVNĚ                                 zdarma
 platba v hotovosti 
/Zlonínská 589, Líbeznice /
út-pá   15 - 20hod
so, ne  - po tel. dohodě /603804845/

Zásilkovna - platba předem na účet 0239830081/0300              55kč

doručení na adresu přepravcem ( Zásilkovna domů, PPL ) - platba předem                                                          
na účet 0239830081/0300                                                            85 Kč

Česká pošta - platba předem
             
na účet 0239830081/0300                                                             105 Kč
                                                     


Všeobecné informace,

Podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího a upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné. Doporučujeme si přečíst naše obchodní podmínky před objednáním zboží.

Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů ( GDPR ).

E-shop Obchod-slunicko zpracovává tyto sobní údaje - jméno a příjmení, adresa, název společnosti, adresa provozovny, e-mail, tefon. číslo.
Tyto údaje budou zpracovávány za účelem
- evidence objednávek
- telefonické nebo e-mailové komunikace pro upřesnění objednávek
- doručení objednaného zboží
- zasílání obchodních sdělení
 
Tyto údaje budou e-shopem zpracovávány po dobu 10 let od přijetí každé objednáky nebo do odvolání souhlasu.

Podle zákona o ochraně osobních údajů máte právo
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli zpět
- požadovat po nás informace jaké vaše osobní údaje zpracováváme
- požadovat výmaz těchto osobních údajů

Objednání zboží

Objednávat zboží lze z nabídky e-shopu. barva na obrázcích může být vlivem fotografie mírně zkreslena.
Uzavřením objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami.
Po úspěšném odeslání objednávky kupující obdrží na  e- mail uvedený v objednávce potvrzující e-mail o objednávce a platebních podmínkách. Pokud tento e- mail kupující neobdrží, objednávka neproběhla. Kupující ručí za správnost vyplněných údajů- adresy, telefonního spojení, e- mailu. Kontaktujte nás pak prosím na e-mail: info@obchod-slunicko.cz.
Splatnost objednávky
Splatnost každé jednotlivé objednávky je do 7 dní od jejího potvrzení.
Prodávající umožňuje kupujícímu využít rezervaci objednávek po dobu maximálně 2 týdnů od přijetí první objednávky. Požadavek na rezervaci je nutné uvést do poznámky v objednávce.
Po ukončení rezervační doby prodávající zašle celkový přehled kupujícímu a připočte 1x poštovné. Splatnost je také 7 dní jako u každé jednotlivé objednávky.
Při neuhrazení platby v uvedené lhůtě si prodávající vyhrazuje právo objednávky stornovat a zboží vrátit zpět do prodeje. V případě neuhrazení platby po proběhlé 14 denní rezervaci si prodávající vyhrazuje v tomto případě rezervaci nadále neposkytovat.
Po přijetí platby na účet prodávajícího 0239830081 /0300 nebo při zvolené dobírce je zásilka posílána prostřednictvím České pošty a.s. do tří pracovních dnů. O odeslání  zasílá prodávající informativní zprávu kupujícímu na e- mail uvedený v objednávce.

Upozorňujeme, že pokud si zákazník nevyzdvihne zboží na dobírku, nebude mu již balík toto formou zaslán a bude požadována vždy pouze platba předem a to včetně nákladů za dopravu vzniklých při odeslání nepřevzaté dobírky.

Prodávající zasílá zboží jen na území ČR.

Převzetí zboží
Příjemce zboží je povinen překontrolovat neporušenost obalu při převzetí, zda zásilka nevykazuje zjevné známky poškození. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.
V případě poškozené zásilky doporučujeme překontrolovat obsah před doručovatelem a v případě
nesrovnalostí reklamovat.
V případě nedodání správného zboží nebo nesrovnalostí v zásilce prosíme informovat prodávajícího.

Zrušení objednávky, odstoupení od kupní smlouvy
V souladu s §1829 Nového občanského zákoníku /NOZ/ má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Určujícím datem je odeslání zboží prodávajícímu. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy i kdykoliv před dodáním zboží.
Zboží nelze vracet na dobírku. jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodávající přijímat.
Vrácené zboží musí být v původním stavu a označeno původní etiketou s kodem zboží.
Zákazník je povinen před zasláním zboží na tuto skutečnost předem písemně e-mailem informovat. Neoznámené zásilky nebude provozovatel přijímat.
Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží je prodávající  povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplacením nákladů na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nabízí-li prodávající více možností dodání, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Závaznost objednávek
Každá objednávka, kterou zákazník potvrdil / stiskem tlačítka objednat/, je považována za závaznou.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Podmínkou objednávky je vyplnění správných veškerých předepsaných údajů v objednávkovém formuláři. Po té může zákazník odstoupit od smlouvy po předchozím oznámení prodávajícímu.
Nepřevzatá dobírka není odstoupení od smlouvy.
Pokud si zásilku zákazník nepřevezme, jedná se z jeho strany o porušení kupní smlouvy.

Login





*



Souhlasím s využitím osobních údajů pro účely marketingu

E-mail: obchodslunicko@gmail.com
Nákupní košík
položek v košíku: 0

Created by © 2007-2024 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign